Saturday, February 26, 2011

perHatian


hehe cam bnyi suspendet jak title d ats 2baa kn hehehe....utk member2 yg sudi terjah blog ak yg merapu ne yg skjp loght sbh skjp ntah kai loghat ape2 ntah korang lynzz jerk ekk N ak ucapkan ribuan TQ2 ar...blog ak ne xde pape pun sbb ak sbnr ny xreti mo crta2 d alam maya ne sbnr ny kakaka tp lau korg jmpe ak live2 emm konfom2 korg ak ckp cam ne " cerewet tul laa awek ne" hahaha
**dgn rsa riak lak kekeke


p/s korg tlg la komen2 skit ekk



ok daaaa caN ciN cau ~~

Tuesday, February 22, 2011

~~ ciNta atau kebiaSaaN



"emmm ~~ 2 perkataan yang kadang2 kita sendiri salah maksudkannya..aku juga kadang2 sllu keliru dgn perasaan ak dgn someone...samada ak benar2 menyintainya atau ak sudah biasa dengan kehadirannya..

cinta merupakan satu perasaan yg subjektif...yg ak sendri xbuli ungkapkan…cinta bkn utk memiliki , cinta bukan untuk menguasai…satu perasaan yg ikhlas dari hati...dan kepada org2 tertentu saja kita bole rasa...(ia lebiey terhad kot…hahaha..)

emm...klu kebiasaan...bagi ak , myb bersikap sementara...selagi org tu ade dgn kita , kita takut utk kehilangannya…sbb kita dh biasa dia ada ngan kita...tapi bila dh ada yg ganti perasaan tu myb akan kurang dah..sbb dh ada pengganti…"


emm tba2 plk ak tbca ntri yg kwn ak prna share tuk ak berabad2 lepas mb sngt *memotivasikan ak msa ne kot haha N tanks tuk kwn ak tu sbb ap yg ko ckp kat ak 2 mmng ak akui ad bnr ny ehemm...*batuk org konpius neh

actly ak srba slh xtau mcm mne nak ckp g n terang mcm mne lg sbb ak rse mukan slh dey pn slh ak jgk sbb xtegas dlm brkata2 cey ** wink

tp skg ne ak btul2 sure tntng prsaan ak kat dey (****kot haha)...tp dey baikk sngt kat ak N careeeing sngt2 kat ak tp xtau la niat dey ap kn mmng dah konpom2 ak xtau hehe...

actly dah bnyk kli try xnak brhbung g tp smua ny failed xtau la sbb ap serasi ke?!!...ak bkn ap bkn xnak kwn g tp tkut gak scra xsdr tmbh ati org trluka

*kn xbaik 2...

N ak gak nak ucap trima kasih gak la ntuk dey sbb sudi kenal , syg N cinta kat ak...ak sngt2 mnghargai ny dan ak nak mintak maaf sngt2 kat dey sbb ak xkn mampu nak mmbalas ny smpai bile2 pon...N ak xkn prna mara sbb i2 adlh hak peribadi dey unk mluahkn ap yg dey rsa...

tp ap pun dey antara sahabat ak yg terbaik yg perna ak kenal N ak xkn prna ad niat nak lpe kn dey dlm sejarah idup ak..anyway TQ utk sgala2nya !!

sahabatKU **eN M&S ak doakan ko sntiasa suksess , hapy N cepat2 d pertemukan jodoh

amin..


Ngehehehe layanNNnzz ~~

muka nmpk hapy ka ne ar?!! ** kompius dushh pang!!


emmm bnda ne mcm buat "ORG" ketagih jak baa buli2ny smlm mcm ssh mo tdur sdh trngt mo buat entri bru jak **wink kakaka cEkgu diam2 sdh hahaha...

actly nada crta yg pnting pon PERISTIWA smlm mcm biasa jak kunu2 cma bkin ak pns skjap N mngis mcm bdk kcik hahaha smua gara2 TIDO ku jak d kacau oleh some1 yg mrjuk sma ak slma 3ari ne heyy!! pelik2 knpa la msti kul 2pg xkul 2ptg haha xko mau jak ku mnyumpah seranah tp ap buli buat SYG punya pasal huhu!! **mlu2 kucing laa plk kakaka

prsekitaran ari ne ceriaaa jak so kna buat entri yg ceria jak ne hapy2 g2 lor
tp ak ne pelik skit lau siang2 gni ssh plk otak ak ne bpkir mo buat crta ap hahaha
tp yg pasti ny ari ne ak wat entri d temani (radio era) dgn lagu2 allahyarham Sudirman Hj Arshad~~Al-fatihah

xmo ckp bnyk2 lg laa hohoho tp sblm tu kita layan lgu ne brsma utk smua org2 yg ak chayaaang eEmuaahxxx!!

video

~~ entri ak crta hapy2 knpa lgu ne mcm sdih jak haha ** antam jak laa k layannzz !!


video

** ne bru lgu yg btul kn hahaha...ok layanzz!!


Monday, February 21, 2011

"HarGai Laa Dia sEbelUm tErlaMbaT"



Jika seorang ISTERI menanggis dihadapanmu,Itu bererti dia tidak dapat menahannya lagi...Jika kau memegang tanganya di saat dia menangis,Dia akan tinggal bersamamu sepanjang hidupmu...Jika kau membiarkanya pergi,Dia tidak akan kembali menjadi dirinya yang dulu dan selamanya!! Seorang ISTERI tidak akan menangis dengan mudah kecuali di hadapan orang yang sangat dia sayangi, dia akan menjadi lemah!! Seorang ISTERI tidak akan menangis dengan mudah,Hanya jika dia sangat menyayangimu...Dia akan menurunkan rasa EGOnya...

Wahai SUAMI, jika seorang ISTERI pernah menangis keranamu, tolong pegang tanganya dengan penuh pengertian,Kerana dia adalah orang yg akan tetap bersama mu sepanjang hidupmu di saat kau terperuk terlalu dalam...Wahai SUAMI, jika seorang ISTERI menangis keranamu, tolong jgn mensia-siakannya.Mungkin kerana keputusanmu kau telah merosakkan kehidupannya.Saat dia menangis dihadapanmu, saat dia menangis keranamu,Lihatlah jauh kedalam matanya.Dapatkah kau lihat dan kau rasakan SAKITyg dirasakannya keranamu?

Apakah keistimewaan WANITA ini?!! "Dibalik KELEMBUTANYA dia memiliki kekuatan yang begitu dahsyat..TUTUR katanya merupakan KEBENARAN..SENYUMAN'nya adalah SEMANGAT bagi orang yang dicintainya...PELUKAN & CIUMAN'nya boleh memberi KEHANGATAN bagi anak2nya..Dia TERSENYUM bila melihat temannya tertawa...Dia TERHARU Dia MENANGIS bila melihat KESENGSARAAN pd org2 yg dikasihinya. ..Dia mampu TERSENYUM dibalik KESEDIHAN'nya...Dia sangatGEMBIRA melihat KELAHIRAN...Dia begitu sedih melihat KEMATIAN..TITISAN air matanya boleh membawa KEDAMAIAN.Tapi dia sering dilupakan oleh SUAMI kerana 1 hal...Bahawa "BETAPA BERHARGANYA DIA"…

" ai ai cEkGu "


Mula2 mo ketawa luk hahaha dgn mood yang trSangat2 laa cEria ne wlpn persekitaranKu ne sedih jak sejak 2menjak ne ( ujan ba ) ....

" ai ai somot " hahaha anyway both of TQ tuk ceKgu ak ne sbb tnpa beliau sape laa ak kn!!

cHayaaNg cEkgu bnyk2 **wink

dey ne blh d ktakn idola ak sbb ape pe2 hal kmpom jerk dey yg dtg nak nolong tp den nak ktakn d sni yg den msh nak bljr mcm mne nak wat entri yg gile2 mcm entri bliau hahaha

emm ak ne lau bcrta dlm alam ne heyy mcm xtau mo ckp apa jak 2yg stlh sthun bru ak blik sni hahaha anyway cEkgu TQ bnyk2 k ~~~~

cHayaanNg cEkgu sngt2 *** hehe

P/S aji sOmot sile jgn kmbng kempis idung ekk entri kli ne khas tuk cEkgu ak!! hahaha