Tuesday, February 22, 2011

~~ ciNta atau kebiaSaaN



"emmm ~~ 2 perkataan yang kadang2 kita sendiri salah maksudkannya..aku juga kadang2 sllu keliru dgn perasaan ak dgn someone...samada ak benar2 menyintainya atau ak sudah biasa dengan kehadirannya..

cinta merupakan satu perasaan yg subjektif...yg ak sendri xbuli ungkapkan…cinta bkn utk memiliki , cinta bukan untuk menguasai…satu perasaan yg ikhlas dari hati...dan kepada org2 tertentu saja kita bole rasa...(ia lebiey terhad kot…hahaha..)

emm...klu kebiasaan...bagi ak , myb bersikap sementara...selagi org tu ade dgn kita , kita takut utk kehilangannya…sbb kita dh biasa dia ada ngan kita...tapi bila dh ada yg ganti perasaan tu myb akan kurang dah..sbb dh ada pengganti…"


emm tba2 plk ak tbca ntri yg kwn ak prna share tuk ak berabad2 lepas mb sngt *memotivasikan ak msa ne kot haha N tanks tuk kwn ak tu sbb ap yg ko ckp kat ak 2 mmng ak akui ad bnr ny ehemm...*batuk org konpius neh

actly ak srba slh xtau mcm mne nak ckp g n terang mcm mne lg sbb ak rse mukan slh dey pn slh ak jgk sbb xtegas dlm brkata2 cey ** wink

tp skg ne ak btul2 sure tntng prsaan ak kat dey (****kot haha)...tp dey baikk sngt kat ak N careeeing sngt2 kat ak tp xtau la niat dey ap kn mmng dah konpom2 ak xtau hehe...

actly dah bnyk kli try xnak brhbung g tp smua ny failed xtau la sbb ap serasi ke?!!...ak bkn ap bkn xnak kwn g tp tkut gak scra xsdr tmbh ati org trluka

*kn xbaik 2...

N ak gak nak ucap trima kasih gak la ntuk dey sbb sudi kenal , syg N cinta kat ak...ak sngt2 mnghargai ny dan ak nak mintak maaf sngt2 kat dey sbb ak xkn mampu nak mmbalas ny smpai bile2 pon...N ak xkn prna mara sbb i2 adlh hak peribadi dey unk mluahkn ap yg dey rsa...

tp ap pun dey antara sahabat ak yg terbaik yg perna ak kenal N ak xkn prna ad niat nak lpe kn dey dlm sejarah idup ak..anyway TQ utk sgala2nya !!

sahabatKU **eN M&S ak doakan ko sntiasa suksess , hapy N cepat2 d pertemukan jodoh

amin..


2 comments:

  1. ehem3...
    apakah???
    hahahaha....

    ReplyDelete
  2. hahaaha apakah i2kah

    ~~ jgn baaa oraite baa

    kakakakaka

    ReplyDelete